onsdag 28. januar 2009

Litt lite blogging i det siste jah!

Fant ut eg kanskje burde skrive nokre ord slik at folk veit eg er i live her oppe i Nordfjord. =) No prøver eg å finne konsentrasjonen til å skrive ei oppgåve i Norsk.. men det er håplaust vansklig.. trur den har forsvunnet for godt! eller brukte eg den opp i går? i Helga var eg på Hemsedal med familien.. og eg kom uskada frå det utrulig nok! berre masse gangsperre, men heldigvis går det over om ei stund=)

Eg og runar skal no denne veka begynne å pusse opp første gjesterom! det blir flott! gleder meg til det blir ferdig.. er faktisk ikkje så masse å gjøre siden eg allerede har sparkla! hoy.. da er det bare å tapetesere, male vegger, skap og tak, skifte vindu, sette inn dør, legge gulv, henge opp gardiner og persienner og sette opp skapdører=) og sette på plass seng og gjøre det litt koslig der inne=)

så er det bare for folk å komme på besøk=) for da har vi fint gjesterom=) og så skal vi begynne på gjesterom nr 2=)

Ingen kommentarer: